Pályázat leadása

Daisypath Vacation Ticker

2011. október 8., szombat

varrösmintások







1 megjegyzés:

Mizi Margueron írta...

Helló, nevem GYÕZÕ TERÉZIA, székhelyem Győr, de a férjemmel Belgiumba költözöm. Érdekes történeteket olvastam online arról, hogy egyes erőszakos varázslók hogyan javították meg a megszakadt kapcsolatokat / házasságot. Azt hittem, hogy mind hazugságok, amíg nem voltak problémám a férjemmel, akivel már hosszú ideje házas voltam, és két gyermekével megáldtak. Meglepődtem, amikor egy másik nővel hazaért, és azt mondta nekem, hogy ok nélkül fáradt bennem, megpróbáltam tőle megkérdezni tőle, mi a probléma az, hogy szavam siket fülekre estek, mozognom kell, mert fáj egy másik nő, ugyanabban a rablásban velem, elpusztult és szomorú volt ebben az időszakban, amikor elmondtam egy barátomnak a tapasztalataimat, azt mondta, hogy nem kell aggódnom, hogy a férjem visszatér. Kíváncsi voltam, hogy mi lenne lehetséges. Azt mondta, bemutatja nekem a Spellcaster nevét, a Drigbinovia-t, amely nagyon erős varázsló. Eleinte kételkedtem, mert nem hiszek ilyen dolgokban, nem cselekszem a bíró felé, ő azt mondta nekem, mit kell tennem, és megtettem azt, amit kért, és azt is mondta, hogy ez egy elfeledett következtetés, hogy én nem aggódok a férjem miatt, és felhívtam tőlem, hogy küldött nekem üzenetet, hogy a férjem csak két nap múlva jön vissza és bocsánatot kér, meglepetésemre, a férjem másnap felhívott, és sírni kezdett, mielőtt megbocsátottam volna neki. abban az időben egészséges maradt. Mindig meglepő ez a csodálatos csoda, ami történt az életemben, a férjem és a két gyermekünk együtt vannak, és több mint valaha boldogok vagyunk, ha valaki ilyen problémát tapasztal a kapcsolatokban, kapcsolatba léphet ezzel a nagyszerű bíróval az e- e-mailben [doctorigbinovia93@gmail.com] elteheti a WhatsApp-ra a +2348144480786 telefonszámon, ne hagyja, hogy egyik nő vegye be a helyét a kapcsolatokba